درباره شفق الرافدین

گروه حقوقی شفق الرافدین با هدف ارائه خدمات حقوقی ثبت در کشور عراق ایجاد گردید و با بهره‌گیری از وکلای  متبحر، بزرگترین و مهمترین قطب ارائه‌ی خدمات حقوقی در کشور عراق و سایر کشورهای خاورمیانه می‌باشد.

شرکت شفق الرافدین در زمینه امور ثبتی در حوزه‌های ذیل ارائه خدمت می‌نماید:

  1.  ثبت نام و علامت تجاری

  2.  ثبت شرکت مسئولیت محدود، سهامی خاص و ...

  3.  ثبت شعبه و یا نمایندگی شرکت

  4.  سایر خدمات پشتیبان حقوقی در زمینه‌های ذکر شده

هدف از تشکیل این شرکت حقوقی و خدماتی، تسهیل امور مشتریان در راستای صادرات بهتر و ایمن‌تر به کشورهای مطرح شده می‌باشد.

سرعت العمل، استفاده از وکلای متبحر بومی و قانون‌گرایی یکی از شاخص‌های خدمات حقوقی این شرکت می‌باشد و همواره سعی نموده است با برنامه‌ریزی و فرایندگرایی بر اساس شرایط بومی هر کشور نسبت به تسهیل و تسریع امور حقوقی اقدام نماید. این شرکت اولویت خدمات خود را بر کشورهایی قرارداده است که بوروکراسی پیچیده و زمانبری را دارا می‌باشد و عموما افراد خارجی در کشورهای هدف به چالش‌های اجرایی برخورد می‌کنند .

شرکت شفق الرافدین با همراهی تیم حقوقی فارسی زبان و مسلط به امور حقوقی کشورهای مقصد نسبت به ارائه مشاوره رایگان و فوری اقدام می‌نماید که کمترین مخاطره و ریسک را برای شرکت متقاضی به همراه خواهد داشت.

شرکت شفق الرافدین پلی است جهت تسریع و تسهیل امور ثبتی و قانونی شرکت‌های صادرکننده در حوزه خاورمیانه

چشم انداز

ارائه تسهیلات  و مشاوره آنلاین خدمات ثبت شرکت و علامت تجاری در سرتا سر جهان جهت شرکت‌های صادر کننده کالا و خدمات

ماموریت

این شرکت با توجه به دسترسی مناسب به وکلای بومی و حرفه ای اقدامات لازم را جهت اطلاع‌رسانی سریع، دقیق و آنلاین در خصوص دریافت خدمات ثبت حقوقی و تجاری شرکت‌های  صادر کننده به کشورهای حوزه خاورمیانه فراهم می‌نماید.