عراقکانال تلگرامی صادرات به عراق | صادرات به عراق | مشاوره صادرات به عراق | بازاریابی در عراق | مناقصات عراققوانین سرمایه‌گذاری در عراق مطالعات بازار عراق | بازرگانی در عراق | قوانین و مقررات صادرات به عراق | تجارت با عراق | ترانزیت از عراق | حمل خرده بار به عراق (گروپاژ) | شناسایی تجار عراقی | چگونه وارد بازار عراق شویم؟ | معرفی نماینده فروش در عراق راه اندازی کسب و کار در عراق | خدمات صادرات به عراق | بیمه کالا در عراق | صادرات مبل به عراق | صادرات فرش به عراق | صادرات ادویه به عراق صادرات سنگ به عراق | صادرات لباس و پوشاک به عراقصادرات لبنیات به عراق | صادرات زغال صنعتی به عراق | صادرات تجهیزات پزشکی به عراق صادرات مواد شوینده به عراق | صادرات موکت به عراق | صادرات لوازم بهداشتی به عراق | صادرات کاشی به عراق | صادرات پشم شیشه به عراق| سیسمونی نوزاد | صادرات خشکبار به عراق

صادرات به عراق

شما برای صادرات به عراق به زنجیره‌‍ای از خدمات نیاز دارید که ممکن است این خدمات با توجه به نوع و مقیاس بیزینس شما متفاوت باشد. همچنین باید نکات صادرات به عراق را به خوبی بدانید و یا از ما بخواهید. به طور کلی حلقه‌های این زنجیره شامل موارد پیش‌رو هستند با ذکر این نکته که هر بیزینس حسب مورد اقلام مختلفی را نیاز دارد. بازاریابی و  تور تجاری در شهرهای مختلف عراق، ثبت شرکت، ثبت برند و یا ثبت شعبه در اقلیم‌های مختلف کشور عراق، شرکت در مناقصات و پروژه‌های فنی مهندسی عراق، خدمات حمل و ترانزیت کالا به منظور صادرات به عراق، همگی از جمله موارد مختلفی هستند که ممکن است مجموعه شما برای ورود به بازار عراق به آن‌ها نیاز داشته باشد. خوشبختانه مجموعه الرافدین با سابقه و تجربه غنی در تأمین و ارائه چنین خدماتی، پیشتاز بوده و با استفاده از کادر مجرب خود در خدمت شماست. در ادامه این صفحه و صرفاً برای نمونه، به صادرات کالاها و خدماتی، که بعضاً مورد نیاز اصناف مختلف بوده، اشاره شده است. چنانچه خدمت یا کالای مورد نظر خود را در این صفحه مشاهده نکردید کافیست با ما تماس بگیرید. به منظور حفظ اختصار از بیان همه اقلام و محصولات خودداری شده است. (02188921210)

کانال تلگرامی صادرات به عراق

در این بخش می‌توانید با کانال تلگرامی صادرات به عراق در گروه رافدین آشنا شوید محتوای این کانال شامل اخبار روز و مهم عراق، مناقصات عراق، ضرب المثل‌های عراقی و غیره می‌باشد. جهت مشاهده کانال بر روی عبارت کانال تلگرامی صادرات به عراق کلیک کنید.

مشاوره صادرات به عراق

عراق کشوری که به سبب قرار داشتن در ميان سه قاره آسيا، آفريقا و اروپا و نيز همسايگی با کشورهایی همچون ايران و ترکيه دارای موقعیت استراتژیک می‌باشد، که از ابعاد مختلف بين‌المللی از جمله حمل و نقل، تجارت و سياست دارای اهميت است. با توجه به اینکه عراق یک کشور وارد کننده است فرصت مناسبی برای تولیدکنندگان ایرانی و صادرات محصولات غیر نفتی به این کشور می‌باشد. گروه الرافدین مشاوره صادرات به عراق و شما را در این مسیر همراهی می‌کند. یکی از خدمات ما، مشاوره صادرات به عراق است. با ما تماس بگیرید (02188921210).

بازاریابی در عراق

تجار عراقی اغلب تمایل دارند که بدون واسطه و با کمک بازاریابی کالا در عراق و مستقیماً از خود کارخانه جنس را تهیه کنند. آن‌ها خود هزینه‌های گمرک را پرداخت کرده و مستقیماً به تجارت می‌پردازند. همه تولیدکنندگان و ارائه‌کنندگان خدمات ممکن است با سوالاتی از این قبیل مواجه شوند. چگونه محصول خود را در عراق بازاریابی کنم؟ آیا میتوانم به راحتی در عراق بازاریابی کنم؟ متخصص معتبر در خصوص بازاریابی کالا در عراق را از کجا پیدا کنم؟ کدام شهرهای عراق مناسب بازاریابی است؟ ما می‌توانیم از یک دهه تجربه خود در مسیر بازاریابی در عراق برای همراهی شما بهره ببریم. چنانچه تمایل دارید تا ما برای شما در عراق بازاریابی انجام دهیم و از شرایط کار مطلع شوید می‌توانید با شماره 02188921210 با ما تماس بگیرید.

مناقصات عراق

یکی از راه‌های شرکت در پروژه‌های عراق و به دست آوردن پیمانکاری پروژه‌های عراق شرکت در مناقصات عراق می‌باشد. این مناقصات دو روش داخلی و بین‌المللی برگزار می‌شود. قابل ذکر است که مناقصات داخلی فقط مختص شرکت‌های عراقی می‌باشد، شرکت‌های ایرانی که در عراق شرکت خود را به ثبت رسانده باشند نیز به عنوان یک شرکت عراقی محسوب می‌شوند.

قوانین سرمایه‌گذاری عراق

شویق به سرمایه‌گذاری در عراق، انتقال فن‌آوری نوین برای عمران، پیشرفت آبادی عراق و گسترش زیر بناهای تولیدی و تنوع خدمات رسانی از اهداف گروه رافدین در این زمینه می‌باشد. جهت اطلاعات بیشتر و دریافت قوانین سرمایه‌گذاری در عراق کلیک کنید.

مطالعات بازار عراق

مطالعه بازار در عراق منجر به جمع‌آوری هدفمند اطلاعات حاصل از بازار عراق می‌شود. در مطالعه بازار از روش‌های تحلیلی برای بدست آوردن نیازهای بازار عراق استفاده می‌شود. مطالعه بازار صحیح ارائه راه‌کارهای مناسب برای معرفی کالای شما در بازار عراق به همراه خواهد داشت. شرکت رافدین گام‌های خوبی در زمینه مطالعات بازار عراق برداشته از این رو تجربیات خوبی در این زمینه دارد. تجربه ما متعلق به شما، در خدمتتان هستیم. شماره تماس:  02188921210

بازرگانی در عراق

بازرگانی به معنی داد و ستد کالا یا خدمات دارای ارزش میان شخص حقیقی یا حقوقی می‌باشد. ما در راستای آسودگی مشتریان خود برای موفقیت در راه بازرگانی در عراق لیستی از اتاق‌های بازرگانی عراق تهیه کرده‌ایم.

قوانین و مقررات صادرات به عراق

عدم آگاهی تولیدکنندگان و صادرکنندگان از قوانین گمرک ایران و عراق همیشه منجر به ایجاد ضرر و زیان و مشکلات فراوان برای آنها می‌شود. برای جلوگیری از این مشکلات توصیه می‌شود این امور را یا به متخصص آن بسپارند یا قبل از شروع این قبیل معاملات به مطالعه دقیق قوانین و مقررات صادرات به عراق بپردازند. قابل ذکر است که برخی قوانین از قبیل صادرات برخی کالاهای خاص مانند کاغذ ممکن است حتی به صورت روزانه اعلام شود که صادرات آن مجاز است یا خیر.

تجارت با عراق

عراق برای تأمین بسیاری از کالاهای خود، به ایران وابسته است. یکی از کشورهای هدف برای توسعه روابط اقتصادی با ایران، عراق است. عراق در حال حاضر به دنبال توسعه زيرساخت‌های صنعتی و همچنين تجارت جهانی خود است که اين برای ايران می‌تواند فرصت مناسبی برای آغاز تجارت با عراق محسوب شود.

ترانزیت از عراق

هر کشوری ممکن است به واردات و صادرات برخی محصولات نیاز پیدا کند، برای تأمین نیاز  خود تولید کند و یا اینکه از تولیدات کشورهای دیگر استفاده کند. به طور کلی مبادلات کالا بین کشورهای مختلف را ترانزیت می‌نامند. ترانزیت از عراق به معنای حمل کالا از طریق کشور عراق است زمانی که تولیدات در کشوری بیش از ظرفیت مصرف باشد می‌تواند به یکی از فرصت‌های کسب درآمد در آن کشور تبدیل شود. وجود یک مرز طولانی بین دو کشور ایران و عراق موجب شده است روزانه میزان زیادی ترانزیت بین این دو کشور انجام پذیرد.

 حمل خرده بار به عراق (گروپاژ)

حمل خرده بار به عراق برای اقشار مختلفی از جمله تجار، تولیدگنندگان و افرادی که قصد ارسال خرده بار به عراق را دارند گاهاً تبدیل به یک چالش عمده شده است. وجود یک سرویس‌دهنده منسجم و مطمئن به طوری که از ابتدای تحویل گرفتن بار تا تحویل دادن بار امور مختلف را برای شما کنترل کند، ضروری است. از آن‌جا که برای ارسال و حمل خرده بار به عراق، چالش‌های مختلفی از جمله نحوه بارچینی، حد نصاب وزنی و یا حجمی بار، مراقبت از کالا و تحویل بار مطرح است لذا هر شرکتی توانایی و بستر ارائه چنین سرویسی را ندارد. به حمل خرده بار گاهاً گروپاژ نیز گفته می‌شود. شرکت رافدین یکی از سرویس‌دهندگان با تجربه در زمینه گروپاژ و حمل بار به عراق در خدمت شماست. از آن‌جا که در سرویس خرده بار، هر کالا تعداد، حجم و وزن متفاوت و مخصوص به خود را دارد لذا بدیهی است که باید برای اطلاع دقیق از شرایط ارسال کالای خود به عراق با کارشناسان ما در این زمینه تماس حاصل فرمائید. با شماره تماس 02188921210 در خدمت شما هستیم.

شناسایی تجار عراقی

عراق دارای بازارهای بکری در بخش‌های مختلف است که باید با نیازسنجی صحیح آن، به صدور کالا و خدمات به آن کشور اقدام شود.​ شناسایی تجار عراقی و مراکز فروش محصولات در بازار هدف نیازمند انجام اموری در راستای رسیدن به این مهم است از جمله:

  • تجزیه و تحلیل، بازاریابی، نوع و میزان نیاز بازار به محصول مورد نظر

  • شیوه‌های انتخاب بازارهای هدف

  • جمع‌آوری نیازهای بازار عراق

  • تفسیر اطلاعات به شکلی منظم

  • شرکت در نمایشگاه‌های خارجی برای بازاریابی

  • شرکت در هیأت‌های تجاری تخصصی جهت شناسایی بازار و تجار عراقی

چگونه وارد بازار عراق شویم؟

برای پاسخ به این سوال که چگونه وارد بازار عراق شویم؟ نیازمند مطالعه بازار، بازاریابی و نیازسنجی صحیح بازار هستیم. ابتدا باید به نیاز سنجی بازار بپردازیم و بررسی کنیم که بازار عراق به کالا و یا خدمت ما نیازمند است یا خیر به منظور رسیدن به این امر چند راه وجود دارد:

  • اگر پول لازم و امکانات دارید، خودتان به عراق سفر کنید. با مطالعه بازار شناخت تجار مربوطه و بازاریابی صحیح به جذب مشتری بپردازید. حضور در بازارهای عراق و نمایشگاه‌ها از جمله فرصت‌های موجود برای شناخت تجار می‌باشد.

  • اگر امکان سفر وجود ندارد سعی کنید از طریق اینترنت تا حدودی پاسخ سوالات خود را پیدا کنید.

  • سومین راه این است که اگر در جستجو به جواب سوالات خود نرسیدید و به دلیل هزینه بالا امکان سفر به عراق را ندارید امر مطالعه بازار و بازاریابی را به گروهی بسپارید که تخصص آن را داشته باشند.

ما در گروه رافدین به سوالاتی از این قبیل پاسخ خواهیم داد:

  • چگونه میتوانیم محصول خود را در بازار عراق بازاریابی کنیم؟

  • چگونه با تجار عراقی ارتباط برقرار کنیم؟

  • چگونه محصول خود را قیمت‌گذاری کنیم؟

  • چگونه قیمت واقعی صادراتی محصول را پیدا کنیم و وارد بازار رقابت شویم؟

معرفی نماینده فروش در عراق

پیدا کردن شریک عراقی بر اساس تجربه ما در امر بازاریابی ممکن است به دو صورت انجام پذیرد اول اینکه ممکن است در امر بازاریابی با مشتری‌ای مواجه شوید که تمایل زیادی به محصول شما داشته باشد در نتیجه این امر منجر به اخذ یک نمایندگی از محصول شما توسط تاجر عراقی می‌شود دوم اینکه شما توانایی خاصی دارید برای مثال در زمینه‌ فنی و مهندسی، یک شریک عراقی در این امر می‌تواند با شرکت در مناقصه و کسب پروژه بخش مالی پروژه را تأمین کند و شرکت ایرانی با به کارگیری توانایی خود بخش دیگر را برعهده گیرد.

راه اندازی کسب و کار در عراق

برای راه اندازی کسب و کار در عراق ممکن است با سوالاتی از  این قبیل مواجه شویم، از کجا شروع کنم؟ یا چه کنم؟  قبل از شروع این مسییر باید چند نکته ساده را مد نظر داشت. مطالعه در زمینه بازار هدف و پاسخ به سوالاتی از قبیل اینکه آیا این بازار به محصول یا خدمت من نیاز دارد؟ در صورت نیاز باید به پرسش بعد پاسخ داد آیا اطلاعات و توان کافی برای یافتن مشتری در این زمینه را دارم؟ و به همین صورت گام به گام پیش رفت تا به این مهم دست یافت. در صورت نبود اطلاعات کافی در این زمینه ما می‌توانیم شما را در این مسیر همراهی کنیم.

خدمات صادرات به عراق

ما یک مجموعه عراقی متشکل از شرکت‌های بین‌المللی می‌باشیم که در کشورهای ایران و عراق دارای دفاتر کاری هستیم. این شرکت با هدف ایجاد شرایط مناسب توسعه تجارت و سرمایه‌گذاری در عراق تأسیس گردید. این مجموعه از ابتدای فعالیت خود همواره تاکید بر تسهیل روابط تجاری دو کشور ایران و عراق داشته است و در مدت یک دهه فعالیت خود به شرکت‌های متقاضی ارائه خدمات صادرات به عراق می‌نماید.

بیمه کالا در عراق

هزینه بیمه کالا در عراق با توجه به نوع کالا و میزان ارزش آن متفاوت می‌باشد. در حمل و نقل زمینی، کالا به میزان ارزش اعلامی از جانب صاحب کالا در بارنامه داخلی بیمه می‌گردد که صرفاً مربوط به حمل در داخل کشور می‌باشد. پس از آن بیمه بین‌المللی است که مربوط به سی ام آر صادر شده برای راننده و محموله می‌باشد. در این بیمه مسئولیت شرکت‌های حمل بیمه می‌شود و از خطرات احتمالی مصون می‌گردند. بیمه دیگر، بیمه‌ای است که درصورت تمایل مشتری توسط شرکت‌های بیمه ایرانی برای پوشش کلیه حوادث از مبدأ تا مقصد صادر می‌گردد.

صادرات مبل به عراق

صادرات مبل به عراق یکی از روش‌های ورود ارز به کشور است بر طبق تجربیات کسب شده در این زمینه:

  • با توجه به مساحت خانه‌های عراقی و تعداد افراد خانوار مبلمان 10نفره درخواست بیشتری دارد.

  • رقیب ایران در صادرات مبلمان راحتی به عراق ترکیه و رقیب در صادرات مبلمان استیل مصر است.

  • حمل مبلمان از ایران به جنوب عراق به صورت ترانزیت انجام می‌پذیرد.

  • با توجه به وضعیت آب و هوایی در عراق و وجود گرد و خاک تمایل به خرید مبلمان با رنگ‌های تیره بیشتر است.

رافدین تجربه ارسال چندین محموله مبلمان به عراق را دارد. با ما در تماس باشید (02188921210). در خدمت شما خواهیم بود.

صادرات فرش به عراق

این روزها مردم عراق به خرید فرش ایرانی علاقه زیادی پیدا کرده‌اند. برای صادرات فرش به عراق باید به این نکته توجه نمود که با توجه به وضعیت آب و هوایی عراق در این کشور و شدت گرما، در بیشتر ماه‌های سال فرش‌های منزل را جمع کرده تا کمی از گرمای خانه‌هایشان کم کنند اما در فصل زمستان که دمای هوا کمی پایین می‌آید فرش‌ها را پهن کرده یا برای خرید فرش جدید اقدام می‌کنند به همین دلیل صادرات فرش به عراق در فصل سرد سال با توجه به افزایش تقاضا افزایش پیدا می‌کند. ما کالای فرش شما را به عراق حمل می‌کنیم اما باید همواره از آخرین وضعیت قانونی صادرات این کالا به عراق، مطلع باشید. شماره تماس ما 02188921210 می‌باشد. در خدمت شما هستیم.

صادرات ادویه به عراق

مساله‌ای که در صادرات ادویه به عراق باید به آن توجه نمود این است که هند یک قطب ادویه و واردکننده اصلی ادویه به عراق می‌باشد با توجه به اینکه هند هزینه حمل بالاتری دارد اما با پایین آوردن هزینه محصول در نهایت هزینه تمام شده ادویه هندی نسبت به محصولات ایرانی پایین‌تر است. بنابراین تولیدکننده ایرانی باید همواره به این نکته توجه داشته باشد که در اعلام قیمت با کشوری همچون هند در رقابت است. از جمله ادویه‌هایی که در عراق مصرف بیشتری دارند و برای واردات به عراق خواهان بیشتری دارند می‌توان زردچوبه، زعفران و زیره را نام برد. اگر قصد صادرات ادویه به عراق دارید می‌توانید با شماره 02188921210 با ما در تماس باشید. با افتخار در خدمت شما خواهیم بود.

صادرات سنگ به عراق

کشور ایران دارای معادن عظیم سنگ بسیار زیادی می‌باشد و به همین دلیل در این بخش مورد توجه تجار کشورهای دیگر قرار گرفته است. صادرات این محصول عموماً به صورت بلوک سنگ خام صورت می‌پذیرد. صادرات سنگ به عراق یکی از فعالیت‌های تولیدکنندگان و فعالان در این حوزه می‌باشد.

صادرات لباس و پوشاک به عراق

بازار مصرف یکی از مهمترین بخش‌ها برای تولید کنندگان پوشاک می‌باشد و صادرات یکی از راه حل‌های مناسب برای یک فروش خوب برای تولیدکنندگان لباس محسوب می‌گردد. این روزها صادرات لباس و پوشاک به عراق رونق پیدا کرده و بازار این کشور فرصت مناسبی برای تولیدکنندگان ایرانی می‌باشد. از نکات مهم برای صادرات می توان به قیمت مناسب، کیفیت، تنوع محصول و زیبایی اشاره کرد. اولین موضوع در امر صادرات لباس، وجود مشتری و مخاطب مناسب در کشور مقصد است ما با خدمات بازاریابی و معرفی محصول در عراق تولیدکنندگان را در این بخش همراهی می‌کنیم. یکی از خدمات لجستیک ما حمل بار به عراق است. در خدمت شما هستیم. (02188921210)

صادرات لبنیات به عراق

رقابت با رقبا در بازار عراق در زمینه صادرات همیشه وجود دارد اخذ سهم عمده بازار و رقابت نیازمند هزینه و انرژی شرکت‌های صادرکننده است. کشور عراق به عنوان بزرگترین مشتری محصولات لبنی ایران یکی از ارزشمندترین بازارها برای تولیدکننده این محصولات به شمار می‌رود، محصولات لبنی از جمله اقلام عمده صادراتی ایران به عراق است. برای موفقیت در زمینه صادرات لبنیات به عراق تجار ما باید با رقبای زیادی رقابت کنند و از سوی دیگر صادرات محصولات لبنی به عراق به شاخص‌های بهداشتی بالا، بسته بندی، قوانین صادراتی و حمل و نقل مناسب نیاز دارد ضمن آن که تجار ایرانی باید خوش وعده هم باشند. یکی از خدمات لجستیک ما صادرات لبنیات  به عراق است. نکته مهم این است که همواره باید از آخرین وضعیت قانونی صادرات لبنیات به عراق مطلع باشد. قوانین در هر لحظه ممکن است تغییر کنند. با شماره 02188921210 در خدمت شما هستیم.

صادرات زغال صنعتی به عراق

انواع مختلفی زغال وجود دارند و روزانه در کارخانجات مختلف تولید می‌شوند با توجه به نوع ماده اولیه تشکیل‌دهنده آن و روش تهیه کیفیت‌های متفاوتی دارند. بستگی به نوع شرایط مختلف آب و هوایی و نوع چوب‌های منطقه نوع زغال تولید شده نیز متفاوت خواهد بود. این روزها ممنوعیت صادرات زغال چوب یا همان زغال طبیعی به قوت خود باقی مانده است، اما صادرات زغال صنعتی به عراق یا همان زغال قالبی شامل قانون ممنوعیت صادرات نمی‌شود. (متاسفانه این گروه با توجه به مغایرت این محصول با منشور اخلاقی مجموعه امکان ارائه خدمات در حوزه صادرات این محصول را دارا نمی‌باشد)

صادرات تجهیزات پزشکی به عراق

در خصوص صادرات تجهیزات پزشکی به عراق تفاهمنامه‌ها و پروتکل‌های همکاری مشترک بین وزارت بهداشت ایران و عراق امضا شده است. در حال حاضر، دامنه وسيعی از تجهيزات پزشکی در ایران تولید می‌شوند، از جمله تجهیزاتی که از ایران به عراق صادر می‌شود می‌توان دستگاه‌های فیزیوتراپی، لباس‌های بیمارستانی، گان و شان، تخت‌های بیمارستانی، دستگاه‌های اکسیژن و برخی داروها را نام برد که همگی با دریافت مجوز از وزارت بهداشت و درمان امکان صادرات را خواهند داشت. تجهیزات پزشکی تولید شده در ایران از نظر قیمت، قابلیت رقابت با دیگر کشورهای تولیدکننده این محصولات را دارند پیشنهاد می‌شود شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات پزشکی برای دریافت فرصت تجاری مناسب در نمایشگاه‌های تجهیزات پزشکی عراق شرکت نمایند. تجهیزات پزشکی در صورت تولید در کشور ایران از ایران و در غیر این صورت بر اساس درخواست خریدار از کشور تولیدکننده، خریداری و پس از تولید مستقیماً به کشور خریدار ارسال می‌گردد.

صادرات مواد شوینده به عراق

از آنجایی که عراق، کشوری مصرف‌کننده است و تولید در آن خصوصا در بخش مواد شوینده بسیار کم است، ظرفیت قابل توجهی در بخش صادرات مواد شوینده به عراق برای ایران به وجود آمده است. با توجه به این موقعیت و بازار مناسب مواد شوینده صنعت مواد شوینده می‌تواند به عنوان یکی از صنایع مهم در زمینه صادرات غیر نفتی برای تولیدکنندگان ایرانی نقش ایفا کند. از مزایای صادرات مواد شوینده به عراق می‌توان نام برد با توجه به اینکه ایران دارای مزیت تولید می‌باشد و قیمت تمام شده محصولات شوینده در ایران در مقایسه با دیگر کشورها مناسب‌تر می‌باشد، به همین دلیل تجار عراقی ترغیب به خرید مواد شوینده از ایران می‌شوند که این مساله رضایت مصرف‌کنندگان عراقی را با توجه به قیمت بسیار مناسب به دنبال داشته است. این در حالی است که بین ایران و کشورهای همسایه از جمله ترکیه و چین رقابت شدیدی در این بخش به وجود آمده است.

به منظور دریافت مشاوره در زمینه صادرات مواد شوینده به عراق با شماره (02188921210) با ما در تماس باشید.

صادرات موکت به عراق

از مهم‌ترین مقاصد اقتصادی، می‌توان به کشورهای حاشیه مرزی و یا کشورهای همسایه اشاره نمود. یکی از مهم‌ترین اقلام صادراتی به عراق انواع کفپوش‌ها از جمله موکت را می‌توان نام برد صادرات موکت به عراق نسبت به سال‌های گذشته رشد چندانی داشته است. این محصول دارای انواع مختلفی می‌باشد و تنوع آن بسیار زیاد است. محصولی که توانسته برای خود به عنوان یک جایگزین رسمی فرش در بازارهای مختلف جایگاه پیدا بکند. موکت به عنوان یک پوشش یا عایق حرارتی نیز محسوب می‌شود بنابر این برای صادرات این محصول به عراق باید به فصول سال و وضعیت آب و هوایی منطقه نیز توجه نمود برای مثال ممکن است در فصول گرم درخواست کمتری در کشور گرمسیری همچون عراق داشته باشد. طبق آمارهای ارائه شده بیشتر حجم صادرات موکت ایران در میان کشورهای همسایه به عراق اختصاص داده شده است. چنانچه قصد ارسال محموله موکت به عراق دارید دپارتمان تخصصی لجستیک رافدین در خدمت شماست. کافی است با شماره (02188921210) تماس حاصل فرمائید.

صادرات لوازم بهداشتی به عراق

عمده بازارهای هدف صادراتی لوازم بهداشتی به کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان، برخی کشورهای اروپایی و کشورهای حوزه خلیج فارس است. صادرات لوازم بهداشتی به عراق با هدف ورود ارز به کشور و بالا بردن میزان فروش تولیدکنندگان ایرانی انجام می‌پذیرد. با بالا رفتن ظرفیت تولیدکنندگان داخلی، کیفیت مناسب این محصولات و تطابق با استانداردهای تولیدی در بازارهای هدف سبب شده است شرکت‌ها فروش خوبی داشته باشند.

اگر قصد ارسال لوازم بهداشتی به عراق را دارید باید از آخرین وضعیت قوانین گمرک مطلع باشید. شرکت رافدین ضمن ارائه خدمات مشاوره، ارسال محموله لوازم بهداشتی به عراق را انجام می‌دهد. در خدمت شما هستیم. (02188921210)

صادرات کاشی به عراق

در سال‌های اخیر شاهد افزایش رو به رشد در زمینه صادرات کاشی و سرامیک به عراق بوده‌ایم. اگر تولیدکنندگان ایرانی قصد حضور موفق در بازارهای جهانی از جمله کشورهای همسایه مانند عراق را دارند، باید سلیقه بازار را مد نظر داشته باشند. از مهم‌ترین مسائلی که برای حضور در بازارهای بین‌المللی مطرح است این است که با تولید کاشی و سرامیک بی‌کیفیت به هیچ عنوان نمی‌توان در بازار جهانی راه یافت برخی تولیدکنندگان بر این باورند که با تولید جنسی با کیفیت پایین‌تر و در مقابل ارزان‌تر می‌توانند بازار را در دست بگیرند اما این یک تصور اشتباه است، به منظور موفقیت در امر صادرات در درجه اول کیفیت مطرح است. از جمله مواردی که در کیفیت کاشی باید به آن توجه نمود شامل ابعاد و ظاهر کاشی، مقاومت در برابر رطوبت، مقاومت در برابر تغییرات دمایی، مقاومت در برابر نیروهای وارده مانند وزن و غیره است.

تولیدکنندگان کاشی و سرامیک به دلیل دارا بودن مزیت هم مرزی با کشور عراق می‌توانند از این بازار به نحو مطلوب استفاده کنند. به منظور دریافت مشاوره در زمینه صادرات کاشی به عراق به شماره 02188921210 با ما در تماس باشید.

صادرات پشم شیشه به عراق

پشم شیشه به عنوان یکی از عایق‌های پر کاربرد در بسیاری از حوزه‌ها و صنایع، همواره مورد نیاز اقشار مختلف بوده است. دلیل اهمیت آن هم خواص پشم شیشه از جمله عایق گرمایشی و سرمایشی بسیار خوب، انعطاف‌پذیری، وزن کم و قابلیت برش خوردن راحت می‌باشد. اگر تولید کننده پشم شیشه هستید و قصد صادرات این محصول پرکاربرد به عراق را دارید می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید تا ضمن آشنایی بیشتر در خصوص بازار عراق، از شرایط صادرات پشم شیشه به عراق نیز مطلع شوید. ما این کار را برای شما انجام می‌دهیم. شماره تماس: (02188921210)

سیسمونی نوزاد

اگر شما تولیدی سیسمونی نوزاد دارید و قصد صادرات اقلام اصلی و فرعی آن به عراق را دارید، شرکت رافدین در خدمت شماست. کارگاه‌های تولیدی سیسمونی هم اکنون در حال صادرات کالای خود به عراق هستند. از آنجا که اقلام سیسمونی به لحاظ حجم و وزن دارای شرایط خاصی هستند قبل از صادرات به عراق باید نکات مهم و مشاوره‌های لازم را داشته باشید. در شرایط بهتر، شما قبل از تصمیم‌گیری در مورد اینکه صادرات سیسمونی به عراق داشته باشید، باید در خصوص بازار شهرهای مختلف عراق اطلاعات دقیق کسب کنید. تیم رافدین با توجه به اینکه در رابطه با مطالعات و تحقیقات بازار عراق پیش گام بوده می‌تواند به شما مشاوره‌های لازم را ارائه کند. چه در خصوص نحوه صادرات به عراق و چه در مورد بازاریابی و تحقیقات بازار عراق (شهرهای مختلف). با شماره 02188921210 به مجموعه مشتریان خرسند رافدین ملحق شوید. سود ما در به سود رساندن شماست.

 صادرات خشکبار به عراق

 خشکبار یکی از کالاهایی است که به دلیل ماندگاری بالا و عدم نگرانی بابت فاسد شدن، ریسک نگهداری کمتری نسبت به صادرات مواد غذایی و لبنیات داشته و این یک مزیت عمده برای شما محسوب می‌شود. این موضوع زمانی حائز اهمیت است که بنا به دلایلی مانند توسعه بازار هدف در عراق، جابجایی انبار و یا طی مراحل اداری و تشریفات گمرکی شما مجبور شوید که زمان بیشتری را صرف کنید تا خشکبار و محصول خود را به دست مصرف‌کننده عراقی برسانید. یکی دیگر از مزیت‌های این کالا انعطاف در بسته‌بندی محصول است. نوع بسته‌بندی محصول شما باید به گونه‌ای باشد که علاوه بر بهینه بودن فضا برای تزانزیت و صادرات خشکبار به عراق، دارای جذابیت بصری برای مصرف کننده نیز باشد. ذائقه مردم اقلیم‌های مختلف عراق در خصوص مصرف خشکبار و بهترین فصل برای صادرات به عراق نیز از جمله موارد مهم برای شماست که بیشتر می‌توان از تجربیات و تحقیقات میدانی از این موضوعات مطلع شد. در اینجا ما به نکات عمومی در مورد صادرات خشکبار اشاره کردیم. بدیهی است که موارد کلیدی و مختلف دیگری نیز در خصوص صادرات خشکبار به عراق وجود دارند که شما می‌توانید از کارشناسان زبده ما در این زمینه اطلاعات لازم را کسب کنید. با افتخار در خدمت شما هستیم. تلفن تماس: 02188921210