کارگاه تولیدی پوشاک زنانه و مردانهکارگاه نجاری (صنایع چوبی)صادرات انواع پارچه و منسوجات (کارخانجات نساجی)صادرات فولاد و آهن به عراقکارخانجات تولید شیرآلات بهداشتی | تولیدی پلاستیک | تولیدی میوه خشک تولیدی لوازم خانگی | تولیدی چرم مصنوعی صادرات قطعات و لوازم يدكیپرورش شترمرغ صادرات ماءالشعیر | صادرات ماکارونی

هموطن گرامی سلام

چنانچه شما تولیدی و یا کارگاه خاصی دارید و برای گسترش هدفمند کسب و کار خود اهمیت قائل هستید مفتخریم تا اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم تا در این زمینه راهکاری به شما ارائه کرده باشیم. تخصص و تجربه ما کمک به مشاغل مختلف برای حضور در بازار عراق می‌باشد. تمام تلاش خود را بکار گرفته‌ایم تا بستری برای کارآفرینان ارجمند فراهم کرده باشیم چرا که یک کارآفرین با نیت پاک خود مشاغلی را بوجود آورده تا نان‌آوران خانواده‌ها نان‌آور باشند و نان‌آور بمانند. شما لایق بهترین‌ها هستید چرا که صرفاً منافع شخصی خود را ملاک قرار نداده‌اید. ما در تلاش هستیم تا حضور شما را در بازار عراق تسهیل کنیم. خدمات ما مختلف و متنوع هستند. از جمله:

با توجه به تجربیات قبلی ما در صادرات انواع کالا به عراق، تلاش می‌کنیم تا جای ممکن اطلاعات کاربردی و مخصوص شما را گردآوری و ارائه کنیم. لذا هر بخش را به یک تولیدی و یا کارگاه اختصاص داده‌ایم. چنانچه اطلاعات مورد نیاز خود را نیافتید، کارشناسان زبده ما با شماره تلفن 02188921210 در خدمت شما هستند.

 کارگاه تولیدی پوشاک زنانه و مردانه

کارگاه‌های تولیدی پوشاکی که در مقیاس متوسط و کوچک در حال فعالیت هستند ممکن است در هنگام رقابت با رقبای بزرگ‌تر دچار چالش‌هایی باشند. از جمله مهمترین این چالش‌ها سقف تولید، تنوع تولید، حمل و ارسال پوشاک و تبلیغات می‌باشد. از آن‌جا که حمل خرده بار به عراق (گروپاژ) یکی از خدمات مجموعه رافدین می‌باشد، شما می‌توانید بدون نگرانی از میزان تولید کارگاه و تولیدی پوشاک خود، در این رابطه از ما کسب اطلاع کنید. بدیهی است که چنانچه شرایطی فراهم شود تا ورود به بازار عراق برای شما از هر نظر منطقی باشد، شما با گسترش تقاضا مواجه خواهید شد و این موضوع مرهمی در مقابل فشارهای رقابت با سایرین خواهد بود. در سرویس حمل خرده بار شما الزاماً نباید حجم زیادی از کالا تهیه کنید تا قابل صادر کردن به عراق باشد. این یک برگ برنده برای شماست. در مقابل پیشنهاد ما به شما این است که قبل از تولید طرح‌ها یا مدل‌های لباس جدید، ابتدا از نیاز بازار عراق و سلیقه مردم عراق در این رابطه مطلع شوید. نیروهای ما به نمایندگی از شما می‌توانند کار مطالعه بازار پوشاک در عراق را برای شما انجام دهند. برای اطلاعات دقیق‌تر و بیشتر می‌توانید با شماره تلفن 02188921210 با ما در تماس باشید.

 کارگاه نجاری (صنایع چوبی)

چوب و صنایع چوب یکی از کسب و کارهای کهن بوده و قدمت زیاد آن باعث پیشرفت‌های زیاد و ورود تجهیزات و ماشین‌آلات مختلفی به این عرصه شده است. امروزه نجارها قدرت ساخت انواع وسایل چوبی را دارند و تکنولوژی‌هایی مانند طراحی سه بعدی نیز کمک شایانی در این زمینه کرده است. هر گاه شما تنوع محصول داشته باشید می‌توانید طیف‌های گسترده‌تری از سلایق مصرف‌کنندگان خود را پوشش دهید. برای شما این موضوع مهم است که امکانات خود شامل نیروی انسانی، ماشین‌آلات چوب‌بری و سایر تجهیزات خود را در راستای تولید چه محصولاتی بکار می‌گیرید. در صورتی که به صادرات صنایع چوبی به عراق فکر می‌کنید، ابتدا باید این سؤال را از خود بپرسید که آیا کالای شما به لحاظ طرح، وزن، مدل، نوع چوب و فضای بکار رفته در آن با خواسته مصرف‌کنندگان اقلیم‌های مختلف عراق همسو است یا خیر؟ برای مطالعه بازار صنایع چوب در استان‌های مختلف عراق شما چند راه پیش‌رو دارید که از جمله مهمترین آن‌ها سفر شخصی شما به مناطق مختلف عراق و یا تعیین نماینده برای انجام این کار است. با توجه به شناخت ما از مناطق مختلف عراق، ما می‌توانیم به نمایندگی از شما تحقیقات مختلفی بنا بر درخواست شما انجام داده و نتیجه آن را خدمت شما اعلام کنیم. راهبرد ما در قبال شما، برد-برد (win-win) می‌باشد. در صورت تمایل صمیمانه در خدمت شما هستیم. با ما در تماس باشید 02188921210.

صادرات انواع پارچه و منسوجات (کارخانجات نساجی)

صادرات انواع پارچه و منسوجات

با توجه به تولید انواع پارچه و منسوجات مرغوب و باکیفیت، پارچه‌های تولید ایران همیشه مورد توجه کشورهای مختلف بوده است. انواع پارچه و منسوجات از جمله اقلامی هستند که توسط ایران به عراق صادر می‌شوند. کشور عراق از جمله کشورهایی محسوب می‌شود که حجم زیادی از پارچه‌های تولید ایران به آن کشور صادر می‌گردد. با توجه به پیشرفت صنایع نساجی، کارخانجات نساجی ایران در تولید و صادرات صنایع نساجی ظرفیت بسیار بالایی دارد. انواع پارچه یکی از مواردی است که در چند سال اخیر کشور عراق بیشترین مقدار آن را از ایران وارد می‌کند از جمله پارچه مبل، پارچه ملحفه‌ای، پارچه پیراهنی، پارچه مانتویی، انواع پارچه پرده‌ای و غیره.
در این میان با توجه به وجود یک بازار خوب برای تولیدکنندگان در صنعت نساجی پیدا کردن یک مشتری مناسب بسیار حائز اهمیت می‌باشد. مجموعه الرافدین می‌تواند با کمک تجربه و کادر متخصص خود در زمینه مطالعه بازار عراق شما را در مسیر یافتن مشتری مناسب همراهی نماید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید به شماره 02188921210.

صادرات فولاد و آهن به عراق

شرکت‌های تولیدکننده میلگرد، تیرآهن و انواع ورق‌های فولادی ایرانی با توسعه فعالیت خود در تولید انواع محصولات فولادی اعم از تیرآهن، شمش فولادی، انواع میلگردها، ورق‌های فولادی پا به عرصه‌ی جهانی گذاشته‌اند. صنعت فولاد ایران علاوه بر تأمین نیاز بازار داخل کشور، توانایی صادرات آهن و تأمین نیازهای خارجی را نیز دارا می‌باشد. شناخت بازار هدف، مهمترین بخش بازاریابی صنایع فولادی است. محصولات فولادی دامنه گسترده‌ای دارند، باید به این مسأله رسید که بازار هدف به چه محصولی از آهن و فولاد بیشتر نیاز دارد و روی آنها سرمایه گذاری کرد. 
امروزه دنیای معدن گزارش می‌دهد که بخش معدن و صنایع معدنی بیش از ۲۵ درصد ارزش صادرات غیر نفتی را به خود اختصاص می‌دهد و در بین اقلام این بخش در چند سال اخیر فولاد حرف اول را می‌زند. اصلی‌ترین کالاهای صادراتی به این کشور محصولات فولادی اعم از سنگ آهن و میلگرد می‌باشد.

عوامل زیادی بر روند صادرات محصولاتی همچون آهن و فولاد تاثیرگذار هستند. تغییرات نرخ ارز، کاهش قیمت‌های جهانی، عوامل اقتصادی و سیاسی منطقه نیز می‌توانند تاثیر مهمی بر روی سطح قیمت فرآورده‌های فولاد و در نتیجه صادرات آن‌ها داشته باشد. با توجه به اینکه صادرات این محصول پیچیدگی‌های خاص خود را دارا می‌باشد نیازمند نیروی متخصص در زمینه صادرات صنایع فولاد است. اگر به دنبال روش‌های صادرات فولاد به عراق ، تعرفه صادرات این محصول هستید ما کارشناسان مجرب خود را در تمامی مراحل صادرات با شما همراه خواهیم نمود.

کارخانجات تولید شیرآلات بهداشتی

صادرات شیرآلات

یکی از محصولاتی که در سال‌های اخیر صادرات آن برای کشور سودآور بوده است صادرات شیرآلات بهداشتی می‌باشد. در این خصوص تلاش‌های زیادی جهت ارائه این محصول به نقاط مختلف از جمله کشورهای همسایه شده است. تولیدکنندگان برای حضور در عرصه‌های بین‌المللی علاوه بر دریافت استانداردهای لازم در این زمینه باید توجه داشته باشند که در کنار ظاهر زیبا و شکیل به جنس، کیفیت، وزن متعادل و نوع مواد به‌کاررفته در آن توجه نمایند. کشور ایران از جمله صادرکنندگان شیرآلات بهداشتی به کشورهای همسایه مانند کشورهای آسیای مرکزی و حوزه خلیج‌فارس است که از میان آن‌ها می‌توان به عراق، افغانستان، امارات، دبی اشاره کرد. از جمله رقبای اصلی ایران در حوزه صادرات شیرآلات به عراق کشورهای ترکیه، آمریکا و چین می‌باشند. باتوجه به اینکه شیرآلات از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند، مانند شیرآلات صنعتی و خانگی، گروه الرافدین می‌تواند شما را در زمینه صادرات انواع شیرآلات راهنمایی و همراهی نماید جهت دریافت اطلاع بیشتر به شماره 02188921210 با ما در تماس باشید.

  • صادرات شیرآلات اهرمی

  • صادرات شیرآلات الکترونیکی 

  • صادرات شیرآلات کلاسیک

  • صادرات شیرآلات چشمی

  • صادرات شیرآلات پدالی

  • صادرات قطعات جانبی شیرآلات

تولیدی پلاستیک

صادرات محصولات پلاستیکی به عراق

پلاستیک‌ها از جمله موادی هستند که بیشترین استفاده و کاربرد را در صنایع امروز و زندگی دارند. صادرات پلاستیک یکی از صادرات غیر نفتی محسوب می‌شود که می‌تواند برای کشور ارزآور باشد. کشور ایران در سال‌های اخیر موفق به ورود به بازارهای کشورهای همسایه در زمینه محصولات پلاستیکی در کشورهایی همچون عراق، ترکمنستان، گرجستان و افغانستان شده‌است. یکی از بازارهای مهم و هدف صادراتی ایران در زمینه صادرات محصولات پلاستیکی کشور عراق می‌باشد. بیشترین ارزش صادرات ایران به عراق در این سال‌ها مربوط به محصولات پلاستیکی بوده است. کشورهایی نظیر چین و ترکیه سهم به سزایی در صادرات به عراق دارند اما ورود به بازار هر کشوری مستلزم شناخت، مطالعه دقیق و تخصصی آن جامعه است و با توجه به اینکه سلیقه‌ی مصرف‌کننده در بازار عراق به سلیقه‌ی مصرف‌کننده در بازار ایران بسیار نزدیک است، کمک شایانی در زمینه موفقیت در صادرات محصولات این چنینی به کشور عراق می‌کند. روند رو به رشد تقاضا در عراق برای تولیدات این بخش نشانگر آماده بودن بازار عراق در زمینه تجارت محصولات پلاستیک است.

شما هم قصد فعالیت در حوزه‌ی صادرات محصولات پلاستیکی به عراق را دارید؟ در زمینه جذب مشتری، چگونگی فرآیند تجارت نیازمند راهنمایی هستید؟ به منظور کسب اطلاع بیشتر می‌توانید به شماره 02188921210 با ما در تماس باشید.

  • صادرات محصولات پلاستیکی

  • صادرات پلاستیک نایلون

  • صادرات سفره یکبار مصرف

  • صادرات ظروف یکبار مصرف

تولیدی میوه خشک

صادرات میوه خشک به عراق

بدون شک صادرات میوه خشک به کشورهای همسایه از جمله عراق یکی از تجارت‌های سودآور برای تولیدکنندگان میوه خشک محسوب می‌شود. با توجه به اینکه کشور ایران از لحاظ آب‌وهوایی دارای 4 فصل است و در تمام این فصول از تنوع بالای میوه برخوردار است، فرصت‌ مناسبی برای کشاورزان و تولیدکنندگان میوه خشک در بازار صادرات فراهم می‌شود. صنایع تبدیلی از قبیل تولید میوه خشک یکی از روش‌هایی است که می‌توان محصولات کشاورزی را خارج از فصول تولید آن به بازار عرضه کرد.

صادرات میوه خشک سبب می‌شود تا در کنار کاهش ضایعات محصولات کشاورزی افزایش پیشرفت اقتصادی نیز داشته باشیم. همچنین نیاز برخی از کشورها به محصولاتی از قبیل میوه خشک به دلیل شرایط خاص اقلیمی آنها و محدودیت زمان نگهداری میوه‌های تازه اهمیت تولید این محصول را در دنیای امروز افزایش داده است. با ایجاد روش‌های مدرن و صنعتی در تولید میوه خشک و رعایت استانداردهایی همچون شرایط نگهداری، بهداشت، کیفیت و نحوه بسته‌بندی با توجه به سلیقه مشتری می‌توان در زمینه صادرات میوه خشک جایگاه مناسبی را کسب نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه صادرات میوه خشک به عراق به شماره 02188921210 با ما در تماس باشید.

تولیدی لوازم خانگی

صادرات لوازم خانگی به عراق

یکی از مهم‌ترین صنایع تولیدی ایران تولید لوازم خانگی می‌باشد که به دلیل موقعیت استراتژیک ایران در منطقه می‌تواند به عنوان یکی از صنایع ارزآور غیر نفتی مطرح باشد. صادرات لوازم خانگی به کشورهایی همچون عراق، افغانستان، ترکیه، آذربایجان، ترکمنستان، عمان، کویت و غیره امکان‌پذیر است که تولیدکنندگان لوازم خانگی باید از بازار بزرگی که پیش رو دارند به خوبی بهره ببرند. در حال حاضر در کشورهای همسایه مشتریان خوبی برای بازار لوازم خانگی موجود است. بازار عراق یکی از بازارهای اصلی ما در این حوزه محسوب می‌شود و صادرات انواع لوازم خانگی همچون کولر آبی، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، تلوزیون  و غیره در سال‌های اخیر به این کشور انجام شده است.
به منظور حضور موفق و موثر در بازار صادرات لوازم خانگی باید به مسائلی همچون برندسازی (ایجاد یک نام تجاری)، شناسایی مشتری، ارتقای سطح کیفیت از قبیل کاهش مصرف انرژی در لوازم خانگی برقی، ارتقای سطح فناوری و تکنولوژی و استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا در این وسایل و ارائه خدمات پس از فروش دقت نمود.
برای صادرات لوازم خانگی به عراق نیاز به شناسایی بازارهای لوازم خانگی دارید؟ به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه صادرات لوازم خانگی به عراق به شماره 02188921210 با ما در تماس باشید.

تولیدی چرم مصنوعی

صادرات چرم مصنوعی به عراق

امروزه تولیدکنندگان صنعت چرم مصنوعی با به کارگیری تکنولوژی و دستگاه‌های پیشرفته به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این حوزه در عرصه‌های بین‌المللی تبدیل شده‌اند. صادرات چرم مصنوعی این روزها به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. تولیدکنندگان در زمینه چرم مصنوعی در بازار کشورهایی همچون عراق، افغانستان، پاکستان، آذربایجان، روسیه و غیره فعالیت دارند. امروزه کالای چرم یکی از خاص‌ترین کالا‌هایی است که علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کرده است. با توجه به افزایش کیفیت این محصولات این روزها افراد زیادی خواهان خرید این محصول می باشند. یکی از راه‌های اصلی در راستای رونق تولید جستجو و یافتن بازارهای هدف صادراتی است، که کشور عراق یکی از این بازارها محسوب می‌شود.
چرم مصنوعی دارای تنوع زیاد و کاربردهای فراوان در صنایع مختلف می‌باشد از کاربردهای چرم مصنوعی می‌توان در صنایعی از قبیل تولید کیف، کفش، مبل، روکش اتومبیل، لوازم خانگی، پوشاک و صدها کاربرد دیگر نام برد. تولیدکنندگان ایرانی یکی از صادرکنندگان چرم مصنوعی به عراق می باشند.
چرم مصنوعی به دلیل مزایایی همچون قیمت مناسب‌تر نسبت به چرم طبیعی، کیفیت و مرغوبیت، تنوع بالا در طرح و رنگ، نگهداری آسان‌تر مصرف‌کنندگان زیادی دارد. برای جستجو یک بازار هدف صادراتی مناسب و صادرات چرم مصنوعی به عراق نیازمند راهنمایی هستید؟ جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02188921210 با ما در تماس باشید.

صادرات قطعات و لوازم يدكی 

صادرات قطعات و لوازم یدکی

صادرات قطعات خودرو یکی از معاملات سودمند برای تولیدکنندگان لوازم یدکی خودرو در حوزه بین‌المللی محسوب می‌شود، مقصد بیشتر این محموله‌های صادراتی، کشور عراق می‌باشد. در سال‌های اخیر عراق با سهمی بالغ بر 60 درصد، اصلی‌ترین بازار صادراتی ایران در بخش قطعات و لوازم يدكي خودرو محسوب می‌شود. فرانسه و روسیه پس از عراق از جمله بازارهای مهم ایران در این بخش هستند. از مزایای صادرات این محصول می‌توان به بهبود عملکرد صادرات غیر نفتی نیز اشاره کرد. با توجه به شرایط جغرافیایی و هزینه حمل پایین نسبت به سایر کشورها، عراق تبدیل به یک فرصت تجاری و بازار خوب برای صادرات لوازم یدکی خودرو برای تولیدکنندگان این حوزه شده است. تولیدکنندگان  می‌توانند با اهدافی همچون ارائه خدمات بیشتر و تحویل سریع قطعات مورد نیاز در این بازار از رقبای خود پیشی بگیرند.

گروه الرافدین با بیش از 10 سال سابقه در زمینه صادرات آماده خدمت‌رسانی و ارائه خدمات در حوزه عراق به شما همراهان عزیز می‌باشد. در صورت تمایل به دریافت مشاوره در زمینه صادرات قطعات و لوازم يدكي به عراق با ما در تماس باشید 02188921210.

پرورش شترمرغ

پرورش شترمرغ و صادرات فرآورده‌های آن یک فعالیت تجاری پرسود! صادرات فرآورده‌های حاصل از پرورش شتر مرغ به کشورهای عراق، ارمنستان، تاجیکستان، آذربایجان و برخی کشورهای اروپایی انجام می‌شود. ارزش پرورش شترمرغ فقط به صادرات جوجه شترمرغ ختم نمی‌شود بلکه می‌توان برای صادرات گوشت شترمرغ، تخم شترمرغ، چرم شتر مرغ، پر، پوست، تخم نقاشی شده و روغن آن نیز به کشورهای دیگر خصوصاً عراق برنامه ریزی کرد. چنانچه برای صادرات شترمرغ به عراق و صادرات محصولات حاصل از پرورش آن نیازمند راهنمایی می‌باشید با ما در تماس باشید الرافدین تیم همیشه همراه شما.

صادرات ماءالشعیر

امروزه نوشیدنی‌ها خصوصاً ماءالشعیر و مالت با توجه به خواصی که دربردارند جایگاه خاصی در سبد غذایی خانوار کسب کرده‌اند و طرفداران خاص خود را دارند. این روزها شرکت‌های تولیدکننده ماءالشعیر و مالت با توجه به تکنولوژی‌های جدید در این زمینه دارای توان و ظرفیت کافی برای صادرات ماءالشعیر به سایر کشورها می‌باشند. در حال حاضر ماءالشعیر و مالت به کشورهایی همچون عراق، ترکیه، افغانستان، ارمنستان، آذربایجان، ترکمنستان، کشورهای حاشیه خلیج فارس، آسیای دور و خاورمیانه و حتی کشورهای اروپایی صادر می‌گردد.

شرکت‌های تولیدکننده ماءالشعیر با کاهش هزینه‌های تولیدی و استفاده از مواد اولیه با کیفیت می‌توانند یکی از اهداف مهم خود یعنی صادرات را دنبال کنند. هر چه صادرات بیشتر، فروش و سود بیشتر را نیز در پی خواهند داشت. یکی از نکاتی که در صادرات ماءالشعیر باید در نظر داشت این است که فصل گرما و نوروز بهترین زمان فروش این محصول خواهد بود. با توجه به روابط تجاری خوب بین ایران و عراق، صادرات ماءالشعیر به عراق یکی از اهداف عالی تولیدکنندگان این محصول خواهد بود.

خاطر نشان کنیم که بارگیری و حمل ‌و نقل این قبیل نوشیدنی‌ها خصوصاً ماءالشعیر شرایط خاص خود را طلب می‌کند که گروه الرافدین می‌تواند اعتماد شما را در این زمینه جلب نمایند. چنانچه تمایل به دریافت مشاوره در زمینه صادرات ماءالشعیر به عراق می‌باشید با متخصصین ما در تماس باشید.

صادرات ماکارونی

ماکارونی در دسته صنایع غذایی یکی از محصولات سودآور محسوب می‌شود که با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فناوری در چرخه تولید، ایران سطح قابل قبولی از استانداردهای بین‌المللی را دارا می‌باشد به همین سبب امروزه ایران در بخش صادرات این محصول در بازارهای بین‌المللی جایگاه مناسبی را کسب کرده است. اما نکته مهم در صادرات ماکارونی این است که:

  • چطور با مقصد صادراتی خود ارتباط برقرار کنیم؟ 

  • چطور می‌توانیم یک قیمت صادراتی مناسب تعیین کنیم تا در برابر رقبا بخش عمده‌ای از بازار را در دست بگیریم؟

  • به چه نکاتی در تألیف قرارداد باید توجه نمود؟

  •  آیا بسته‌بندی ما مورد پسند مشتری خواهد بود؟

این محصول به کشورهایی همچون عراق، آذربایجان، ترکمنستان، افغانستان و برخی کشورهای اروپایی صادر می‌گردد. مجموعه الرافدین دارای تجربیات موفقی در این زمینه می‌باشد. چنانچه نیازمند بهره‌مندی از این تجربیات در زمینه صادرات ماکارونی به عراق می‌باشید. با ما در تماس باشید.