در این بخش سعی داشتیم به بیان سرویس‌ها و خدمات مجموعه الرافدین در حوزه فعالیت و تجارت در کشور عُمان بپردازیم. (در این مقاله منظور کشور عُمان است، نه عمان پایتخت اردن)

فضای کسب و کار در عمانثبت شرکت در عمانثبت شعبه در عمان | ثبت برند در عمان | صادرات به عمان

فضای کسب و کار در عمان

فضای کسب و کار در عمان بسیار مناسب است، تورم زیر ۳ درصد، نرخ سود مناسب تسهیلات برای سرمایه‌گذاران، پل ارتباطی برای صادرات کالاهای ایرانی به کشور ثالث، مقررات آسان برای ثبت شرکت و برند در عمان و مناطق آزاد این کشور، از جمله امتیازهای عمان برای فعالیت تجار ایرانی در این کشور است. از دیگر نکاتی که در رابطه با فعالیت در عمان می‌توان مطرح کرد در حوزه سرمایه‌گذاری است، بانک‌های عمان آماده ارائه تسهیلات بانکی به پروژه‌هایی هستند که ایرانیان در عمان سرمایه‌گذاری کنند. بنابراین عمان فرصت مناسبی برای ایجاد ارزش اقتصادی و سرمایه‌گذاری می‌باشد.

ثبت شرکت در عمان

برای انجام هرگونه فعالیت در کشور عمان، نیاز به ثبت قانونی شرکت می‌باشد. نبود تجربه و اطلاعات کافی در این زمینه منجر به هدر رفتن سرمایه‌های مالی و زمانی افراد می‌شود برای این منظور شما نیازمند یک تیم مجرب در این مسیر هستید، گروه الرافدین با بیش از  10 سال سابقه ارزشمند در این زمینه می‌تواند شما را در مسیر ثبت شرکت در عمان، اجاره دفتر، استخدام نیرو و از این قبیل همراهی نماید. ثبت شرکت در عمان کار ساده‌ای است اگر شما با قوانین و شرایط این کشور آشنایی لازم و کافی را داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره از تیم حقوقی ما با شماره تلفن 02188921210 تماس حاصل فرمائید.

«ثبت شرکت خود را در عمان به ما بسپارید»

مزایای ثبت شرکت در عمان

  • صادرات و واردات کالا و خدمات، بعد از ثبت شرکت و اخذ کارت بازرگانی امکان پذیر می باشد.

  • هر شریک ایرانی می‌تواند با توجه به موضوع شرکت ثبت شده خود، اقدام به صادرات و واردات کالا انجام دهد.

  • حق خرید زمین و ملک به اسم شرکت 

  • امکان صادرات و واردات کالا به تمام جهان بدون محدودیت‌های بین المللی

  • استقبال از سرمایه گذاري خارجی در این کشور

  • دریافت اعتبارات بانکی

  • مالیات سالیانه برای شرکت‌ها در عمان 0% می باشد.

  • ثبـات اقتصادی جهت سرمایه گـذاری بلند مدت

  • گرفتن اقامت موقت و سپس دائم از طریق ثبت شرکت در عمان

«درخواست مشاوره دارم»

ثبت شعبه در عمان

اگر قصد برپایی یکی از واحدهای شرکت خود در کشور عمان یا توسعه خدمات خود در این کشور را دارید شما نیازمند ثبت شعبه در این کشور هستید. ثبت شعبه در عمان یکی از خدمات حقوقی مجموعه الرافدین می‌باشد که به منظور تسهیل امور برای شما همراهان عزیز ارائه نموده‌ایم. به منظور دریافت این خدمت پس از تماس شما با شماره 02188921210 و اعلام درخواست، نیاز شناسایی شده و مشاوره لازم صورت می‌گیرد در صورت عقد قرارداد فرآیند ثبت شعبه توسط گروه الرافدین آغاز خواهد شد. (مطالب بیشتر: فرآیند ارائه خدمت ثبت شعبه در عراق)

مشتریان ثبت شرکت و ثبت برند مجموعه الرافدین

ثبت برند در عمان

انتخاب نام تجاری و ثبت برند یکی از مواردی‌ است که برای جلوگیری از کپی برداری و تقلبات سایرین از برند شما صورت می‌گیرد، توسط ثبت برند شما می‌توانید به راحتی برای محصول و خدمات خود در کشور مورد نظر بازاریابی کنید. همچنین برای هرگونه فعالیت اقتصادی با برند تجاری در عمان نیاز به ثبت آن در وزارت صنعت و تجارت کشور عمان می‌باشد. به همین دلیل استفاده از هرگونه لوگو و برند نیاز به کسب مجوز و تاییدیه‌های لازم را دارد. به منظور ثبت برند در عمان نیازمند تهیه اسناد و مدارک لازم و انجام اموری در این خصوص می‌باشید گروه الرافدین می‌تواند شما را در زمینه ثبت برند در عمان همراهی نماید.

چه اسناد و مدارکی برای ثبت برند در عمان لازم است؟

قوانین ثبت برند در عمان چیست؟

به منظور دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 02188921210 با متخصصین ما در ارتباط باشید.

رفع دغدغه‌های شما برای ثبت برند در عمان

صادرات به عمان (حمل بار به عمان)

همزمان با رشد وضعیت اقتصادی کشور عمان در سال‌های اخیر، صادرات به عمان این روزها در ایران تبدیل به یک بازار رقابتی شده است. کشور عمان به دلیل عضویت در سازمان تجارت جهانی (WTO) و داشتن موافقت‌نامه تجارت آزاد با بسیاری از کشورهایی که به دلایل مختلف سیاسی قادر به ارتباط با آنها نیستیم، می‌تواند محل خوبی برای صادرات مجدد کالاهای ایرانی به بازارهای مختلف دنیا باشد. اگر تا کنون تجربه صادرات کالا به کشورهای دیگر را نداشته‌اید، تیم لجستیکی گروه الرافدین با در اختیار داشتن تیم مجرب و تجربیات مشابه (حمل به عراق)، شما را در این مسیر همراهی خواهد نمود. 

صادرات به عمان

مزایای صادرات به عمان

  • داشتن مرز مشترک آبی با ایران و دسترسی به راه‌های ارتباط دریایی 

  • امنیت بسیار بالا در این کشور

  • پایین بودن هزینه حمل و نقل

  • وجود مناطق آزاد تجاری در عمان (کشور عمان دارای چندین منطقه آزاد تجاری و صنعتی است)

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قوانین گمرکی عمان، قوانین صادرات و واردات، هزینه حمل بار به عمان، کالاهای مجاز و غیر مجاز صادراتی به عمان، و سوالاتی از این قبیل که در ذهن شما ایجاد شده است به شماره 02188921210 با ما در ارتباط باشید.