سال‌های زیادی است که کارخانه‌های سیم‌ و کابل در ایران مشغول به فعالیت هستند. کشور ایران دارای ظرفیت مناسبی در زمینه صادرات سیم و کابل به کشورهای جهان می‌باشد. تولیدکنندگان با عرضه کالای با کیفیت در سطح جهانی، می‌توانند فرصت حضور در بازارهای بین‌المللی را کسب کنند.

با توجه به اینکه شرکت الرافدین یک مجموعه ایرانی و عراقی است سبب شده تا فرصت مناسبی برای ارتباط با کشورهایی همچون عراق ایجاد شود. این ارتباطات موقعیت‌های صادراتی مناسب و سودآوری را برای تولیدکنندگان داخلی در پی داشته است. در حوزه صنعت سیم و کابل با توجه به اینکه کشور عراق یک کشور در حال توسعه می‌باشد، فرصت‌های مناسبی را برای تولیدکنندگان این حوزه ایجاد کرده است فرصت‌هایی همچون تأمین ملزومات پروژه‌های صنعتی، توسعه شبکه برق سدها، اتصال ایستگاه‌های برقی، انتقال خطوط برق، تأسیس شبکه‌های برق‌رسانی. بنابراین وجود انواع کابل برق برای توسعه زیرساخت‌های عراق ضروری بوده و نیاز به انواع کابل برق، سیم برق، نیروی برقکار ماهر، مفتول، کابل صنعتی، سیم مسی در این کشور حس می‌شود پس اقدام به تأمین آن از سایر کشورها کرده‌اند.

«فرصت صادرات سیم و کابل به عراق را از دست ندهید»

صادرات سیم و کابل به عراق

صادرات انواع :

  • کابل‌های فشار ضعیف (LV)

  •  کابل‌های فشار متوسط (MV)

  • کابل‌های فشار قوی (HV)

  • کابل‌های فوق فشار قوی (EHV)

  • کابل‌های مخابراتی

  • کابل‌های هوایی

  • کابل‌های ساختمانی

  • کابل‌های ضد حریق

از مزایای صادرات این محصول می‌توان به ارزآوری و اشتغال‌‌زایی در این زمینه اشاره کرد. صادرات سیم و کابل به کشورهایی همچون عراق، افغانستان، سوریه، ترکیه، آذربایجان، ترکمنستان، عمان، ارمنستان انجام می‌پذیرد. قرار گرفتن ایران در منطقه خاورمیانه و نیاز کشورهای همسایه به سیم و کابل سبب شده است تا تولیدکنندگان با توجه به موقعیت جغرافیایی کشور عراق نگاه ویژه‌ای بر صادرات سیم و کابل به این کشور داشته باشند و سهم قابل توجهی از بازار شرکت‌های بزرگ این کشور در تأمین سیم و کابل‌ را به خود اختصاص دهند.

مقوله صادرات یک امر چالش برانگیز برای تولیدکنندگان سیم و کابل می‌باشد. به همین سبب برای ورود به عرصه صادرات باید به شناسایی بازار هدف و رقبای موجود در این بازار پرداخت. به منظور دریافت مشاوره در زمینه صادرات سیم و کابل به عراق، شناسایی بازار هدف می‌توانید با شماره 02188921210 با ما در تماس باشید و یا چنانچه قصد جدی برای صادرات کابل مسی و سیم برق به عراق دارید می‌توانید فرم مورد نظر خود را پر کنید. کارشناسان ما در اولین فرصت اطلاعات شما را بررسی خواهند کرد.

فرم‌های درخواست خدمت