صادرات کفش به ترکیه | صادرات سنگ به ترکیه | صادرات پارچه به ترکیه | صادرات فلزات به ترکیه

صادرات کفش به ترکیه

آیا برای صادرات کفش‌های تولیدی خود به دنبال یک بازار صادراتی مناسب هستید؟ آیا از عدم موفقیت در زمینه صادرات کفش‌های تولیدی خود نگرانی دارید؟ اگر تصمیم به ورود در عرصه صادرات کفش به ترکیه را دارید و دچار سردرگمی در شروع  کار خود شده‌اید ما شما را در این مسیر همراهی می‌کنیم. در حال حاضر ایران دارای ظرفیت خوبی در زمینه تولید انواع کفش، خصوصا کفش چرم دست‌دوز می‌باشد. صادرات کفش ایران به کشورهایی همچون ترکیه، عراق، افغانستان، آذربایجان و روسیه انجام می‌پذیرد. امروزه شرکت در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی فرصت مناسبی را برای پیشرفت و کاهش فاصله با سایر رقبا را در صنعت کفش فراهم آورده است. یکی از نکاتی که در زمینه صادرات کفش به ترکیه باید در نظر داشت این است که امروزه مصرف‌کنندگان کفش به دنبال کفش‌های باکیفیت، متنوع و زیبا هستند. توجه به سلیقه مشتری یکی از راه‌های موفقیت در این مسیر می‌باشد. چنانچه برای صادرات کفش به ترکیه نیاز به مشاوره دارید فرم درخواست را در وب سایت ما پر کنید.

صادرات سنگ به ترکیه

کشور ایران دارای معادن مختلف سنگ می‌باشد و صادرات سنگ ایران به کشورهایی همچون قطر، ترکیه، هند، چین و عراق انجام می‌پذیرد. صادرات سنگ یکی از مبادلات ارزآور غیرنفتی به حساب می‌آید. با توجه به پیشرفت تکنولوژی در این سال‌ها در زمینه  استخراج، برش و فرآوری سنگ‌ها ایران در میان رقبا حرفی برای گفتن داشته است. صادرات انواع سنگ مانند تراورتن، گرانیت، مرمریت، مرر، چینی و غیره به کشورهای مختلف انجام می‌شود. سنگ‌ها اصولاً به صورت بلوک خام و بریده شده بسته به نیاز مشتری تهیه و صادر می‌گردند. اما اگر در این میان تولیدکنندگان از خام ‌فروشی دور شوند و سنگ‌ها را به صورت فرآوری شده صادرات کنند قطعا سود بیشتری خواهند داشت. 

نکته مهم در صادرات انواع سنگ کیفیت و فرآوری آن طبق استانداردهای بین‌المللی می‌باشد. یکی از کشورهای هدف ایران برای صادرات سنگ، کشور ترکیه است وجود پروژه‌های ساختمانی مختلف و انبوه در ترکیه فرصت مناسبی را برای تولیدکنندگان صنعت سنگ فراهم آورده است. نکته دیگر در صادرات سنگ تعیین قیمت است برای تعیین قیمت صادراتی آیتم‌های مختلفی از قبیل ابعاد، ضخامت، کیفیت و کارایی سنگ اثرگذار است. 

  • آیا برای تعیین قیمت صادراتی سنگ به ترکیه نیاز به کمک دارید؟

  • آیا نیازمند بازاریابی در صنعت سنگ در ترکیه هستید؟

  • آیا برای معاملات خود در ترکیه نیاز به همراه دارید؟

  • آیا برای صادرات سنگ به ترکیه نیاز به مشاوره دارید؟

چنانچه برای صادرات کفش به ترکیه نیاز به مشاوره دارید فرم درخواست را در وب سایت ما پر کنید.

صادرات پارچه به ترکیه

صادرات پارچه به ترکیه یکی از حوزه‌های پر رونق صنایع ایران است. با توجه به اینکه کشور ترکیه یکی از همسایگان شمالی ایران محسوب می‌شود، با اروپا ارتباط دارد و روابط تجاری گرمی در این سال‌ها بین ایران و ترکیه وجود داشته است تولیدکنندگان زیادی در ایران تمایل به صادرات پارچه به ترکیه دارند. با توجه به تغییرات گسترده در زمینه تولید پارچه، پیشرفت تکنولوژی در این زمینه و وجود رقبا توصیه می‌کنیم تولیدکنندگانی که قصد ورود به این بازار را دارند بدون آگاهی و کسب اطلاعات وارد عرصه پر چالش صادرات پارچه نشوند. ارزشمندترین چیز برای یک تاجر در دنیای تجارت مشتری خواهد بود. ما شما در مسیر صادرات پارچه به ترکیه و بازاریابی در این زمینه همراهی خواهیم نمود.

صادرات فلزات به ترکیه

ایران یکی از صادرکنندگان قدرتمند در زمینه محصولات فلزی و آهن به کشورهای مختلف دنیا می‌باشد. این محصولات به کشورهایی همچون عراق، ترکیه، افغانستان و برخی کشورهای اروپایی صادر می‌شود. وجود مرز زمینی مشترک و مرز ریلی بین ایران و ترکیه سبب شده تا ترکیه یکی از اهداف ایران برای صادرات فلزات قرار بگیرد و موقعیت مناسبی را برای تولیدکنندگان این عرصه فراهم آورد. از عوامل مهمی که روزانه در تعیین نرخ فلزات اثرگذار هستند می‌توان به تغییرات نرخ ارز، مسائل و تصمیمات روز سیاسی و اقتصادی اشاره کرد. یکی از نکات مهم در صادرات فلزات به ترکیه و تجارت موفق با این کشور دانستن نکاتی از قبیل شناخت بازار هدف، نحوه پیدا کردن مشتری، نحوه بستن قرارداد و توافقات، تعیین قیمت و در نهایت حمل و تحویل بار با توجه به توافقات با مشتری می‌باشد برای این منظور شما نیازمند تیم صادراتی و مذاکره کننده مجرب در این زمینه می‌باشید. اگر به دنبال صادرات فلزات به ترکیه هستید و نیاز به مشاوره دارید فرم درخواست را در وب سایت ما پر کنید.