صادرات سیم و کابل به افغانستان | صادرات مواد شوینده به افغانستان | صادرات خامه به افغانستان | صادرات گاو شیری به افغانستان | صادرات شیرآلات به افغانستان

صادرات سیم و کابل به افغانستان

افغانستان یک کشور رو به توسعه است. چنانچه کارخانه تولید سیم و کابل دارید و به فکر صادرات سیم و کابل و محصولات حوزه انرژی به افغانستان هستید مجموعه الرافدین برای شما یک گزینه تکرار نشدنی است. با توجه به خودکفایی ایران در صنعت سیم و کابل در چند سال اخیر تولیدکنندگان علاوه بر تأمین نیازهای بازار داخلی موفق به تأمین بخشی از بازار خارج و صادرات سیم و کابل در سطح بین‌المللی هم شده‌اند.

صادرات سیم و کابل ایران به کشورهایی همچون افغانستان، عراق، سوریه، ترکیه و غیره انجام می‌شود. تولیدکنندگان با ارائه کالای با کیفیت و مقرون به صرفه توانسته‌اند جایگاه خوبی در بازارهای بین‌المللی به دست آورند. چنانچه شما یک تولیدکننده سیم وکابل هستید و در زمینه صادرات سیم و کابل به افغانستان نیازمند مشاوره‌، مطالعه بازار و حمل و نقل می‌باشید فرم درخواست را در وب سایت ما پر کنید.

صادرات مواد شوینده به افغانستان

مواد شوینده از ایران به کشور‌هایی همچون عراق، سوریه و افغانستان صادر می‌گردد. کشور افغانستان در صنایع مختلف کشوری وابسته است و تولیدات کمی در این کشور انجام می‌شود، اگر شما یک تولیدکننده مواد شوینده هستید و به دنبال یک بازار صادراتی مناسب برای محصولات خود می‌باشید کشور افغانستان می‌تواند یک گزینه مناسب پیش روی شما باشد. با توجه به اینکه مواد شوینده از دسته کالاهای اساسی زندگی روزمره بشر محسوب می‌شوند و یکی از مهم‌ترین اقلام صادرات ایران به افغانستان است در صورتی که به فکر صادرات مواد شوینده به افغانستان هستید و به دنبال یک بازار هدف مناسب در این زمینه می‌باشید گروه رافدین راهنمای خوبی در این زمینه برای شما خواهد بود. (با ما در تماس باشید  و فرم درخواست را در وب سایت ما پر کنید)

صادرات خامه به افغانستان

خامه یک محصول پرفروش! یکی از محصولاتی که در این سال‌ها به کشورهای اطراف صادر می‌شود محصولات لبنی از قبیل خامه، شیر، پنیر و غیره می‌باشد. خامه شرکت‌های تولیدی به کشورهایی همچون عراق، افغانستان و ترکمنستان صادر می‌گردد. بعد از عراق، افغانستان دومین کشور هدف در زمینه صادرات خامه می‌باشد. صادرات محصولات لبنی از جمله خامه به کشورهایی همچون افغانستان هر ساله ارز قابل توجهی را نصیب تولیدکنندگان کرده است.

  • آیا قصد صادرات خامه به افغانستان را دارید؟

  • آیا از گواهینامه‌ها و استانداردهای لازم برای صادرات خامه به افغانستان مطلع هستید؟

  • آیا از رقبای ایران در مقاصد صادراتی خامه به افغانستان مطلع‌اید؟

چنانچه برای دریافت مشاوره در زمینه صادرات خامه به افغانستان نیازمند دریافت مشاوره می‌باشید با مشاورین مجرب ما در زمینه‌های حقوقی، بازاریابی و حمل و نقل در تماس باشید.

صادرات گاو شیری به افغانستان

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به عنوان یک دامدار به فکر صادرات محصولات دامی خود به کشورهای دیگر باشید. کشور افغانستان یکی از کشورهایی است که می‌توان برای صادرات گاو شیری به آن برنامه‌ریزی کرد. پرورش گاو شیری یکی از بخش‌های مهم پرورش دام در ایران محسوب می‌شود. دامداران می‌توانند با انجام نظارت‌های بهداشتی، واکسیناسیون به موقع و مستمر بازدهی تولید را بالا برده و نقش مهمی را در صادرات غیر نفتی ایفا کنند. شما با أخذ مجوزهای قانونی و انجام اقدامات بهداشتی قرنطینه‌ای می‌توانید پا در عرصه صادرات گاو شیری به افغانستان بگذارید به منظور دریافت مشاوره در این زمینه با ما در تماس باشید.

صادرات شیرآلات به افغانستان

آیا تا به حال به فکر صادرات محصولاتی مانند شیرآلات بهداشتی به کشورهایی همچون افغانستان افتاده‌اید؟ افغانستان کشوری است که تولید کمی در آن انجام می‌شود و نیاز شدیدی به واردات دارد، شیرآلات و سرویس‌های بهداشتی محصولی است که در دسته تجهیزات ساختمانی جزء پرکاربردترین‌ها قرار می‌گیرد و بسیار حائز اهمیت است. شیرآلات دارای تنوع بسیار زیادی است (مانند شیرآلات الکترونیکی، شیرآلات چشمی، شیرآلات پدالی) و تولیدکنندگان داخلی توانسته‌اند در این سال‌ها محصولات زیبا و جذابی در این صنعت تولید کنند. واردات افغانستان بیشتر از کشورهای ایران، ترکیه، چین و پاکستان انجام می‌شود. اما صادرات شیرآلات به افغانستان کار چندان ساده‌ای نیست و نیاز به تجربه و مهارت کافی دارد. ما شما را در این مسیر همراهی خواهیم کرد با ما در تماس باشید.