تأثیرگذاری هزینه‌های لجستیک در پروژه‌های تجاری (بازرگانی و پیمانکاری) باعث می‌گردد مدیران پروژه‌ها، نگاه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند، شرکت نصرالرافدین بر همین اساس جهت کنترل هزینه‌های مالی و زمان‌بندی پروژه‌ها، جهت وصول محموله‌ها پیکج کاملی از خدمات مرتبط را با مدیریت واحد ارائه داده تا کالا‌های مورد نیاز پروژه توسط مجموعه‌ای واحد از مبدأ حمل شده و به محل پروژه تحویل گردند. دارا بودن شبکه گسترده کاری و همچنین زنجیره کامل خدمات لجستیکی باعث شده است، علاوه بر مزیت‌های مالی و زمانی، صاحبان پروژه کالاهای مختلف خود را با تکیه بر سرویس‌های مختلف این شرکت در مقصد نهایی خود تحویل گیرند. 
ارائه مجموعه‌ای از خدمات لجستیکی مورد نیاز یک پروژه از جمله حمل‌ونقل دریایی، حمل مستقیم کالا، حمل‌ونقل هوایی، ترخیص کالا، تشریفات گمرک ترانزیتی، تخلیه و بارگیری، انبارداری و حتی تهیه و تنظیم مدارک حمل توسط یک مجموعه، یکی از شاخص‌ترین مزیت‌های نصرالرافدین در این زمینه می‌باشد.
از سوی دیگر  شبکه کاری وسیع، استفاده از روش‌های حمل مختلف، تجربه لازم در انجام تشریفات گمرکی و درک صحیح از زمان‌بندی وصول محموله‌های مختلف به پروژه‌ها مهمترین عواملی است که سرویس مدیریت و اجرای عملیات لجستیک این شرکت را متمایز ساخته است. از جمله تجریبات نصرالرافدین در این زمینه اتمام و فعالیت در پروژه‌های نفتی و نیروگاهی داخلی و خارجی می‌باشد.